Populaire inhoud

STEF onderscheiden met Gouden ECOVADIS medaille

environnement
Wist je dat ?

Geconditioneerd vervoer staat voor uitdaging door nieuwe EU-verordening F-gassen

Passerende vrachtwagens
Logistiek top 100
Prijzen en onderscheidingen
20/06/2024
De verwachte leestijd is 1 minuut

STEF Nederland bereikt de 21e Positie in de Top 100 Logistiek Dienstverleners 2024

We zijn trots dat STEF Nederland de 21e positie heeft behaald in de Top 100 Logistiek Dienstverleners 2024.

Deze lijst vormt een benchmark voor de leidende bedrijven in de logistieke sector en is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek en input van bedrijven, waarbij een panel van onafhankelijke experts de innovaties beoordeelt die bijdragen aan de indexscore.

De indexscore is voor een groot gedeelte gebaseerd op kwantitatieve factoren zoals omzet in Nederland, het aantal vaste medewerkers en de beschikbare vierkante meters opslagruimte in Nederland. Het resterende deel wordt bepaald door diverse innovatiethema's zoals duurzaam transport en opslag, personeel en training, slimme opslag, supply chain management en digitalisering.

Door de strategische overname van Bakker Logistiek en de uitbreiding van onze services, hebben we een flinke stap kunnen maken in onze positie op de lijst. De overname stelt ons in staat onze marktpositie verder te versterken en onze klanten een nog breder scala aan diensten te bieden.

21e positie Top 100 Logistiek Dienstverleners

Volledige lijst Top 100 Logistiek Dienstverleners